În cazul în care nu ati primit biletul prin e-mail, ar putea exista trei motive posibile: plata efectuată la peste o oră de la plasarea comenzii, o adresă de e-mail incorectă sau refuzul serverului de e-mail (mai ales pe Yahoo). În acest caz, vă rugăm să trimiteți un e-mail la [email protected] până cel tărziu la data de 18.04.2025. Dacă nu ne-ați contactat până la data de 18.04.2025, vă rugăm să veniți la eveniment în zilele pentru care ați achiziționat biletele, unde puteți solicita ajutorul echipei Entertix aflată la punctul de acces.
Toți invitații anunțați au fost contractați de Yuzu Events & Comic Con să apară la EAST EUROPEAN COMIC CON, au dreptul să-și anuleze acordul de apariție pe motiv de sănătate sau alte angajamente de muncă (Acting), dar nu să participe la un alt eveniment de autografe sau convenție. Din cauza pandemiei de COVID-19, invitații ar putea fi nevoiți să anuleze apariția și din cauza restricțiilor de călătorie. În cazul unei anulări de către invitat, EECC va încerca să reprogrameze pentru un eveniment viitor în termen de 13 luni de la data apariției inițiale sau să înlocuiască apariția cu un alt actor. În cazul unei anulări, participanții care au cumpărat deja bilete pot alege fie să folosească biletul de Photo Op sau Autograf la un alt actor din aceeași gamă de preț, fie să solicite banii înapoi, caz în care, EECC va rambursa cumpărătorul în termen de 30 de zile de la solicitare! NU vi se va rambursa biletul de acces!