Regulament
Vă rugăm să citiți complet regulamentul publicat pe site-ul evenimentului înainte de a vă comanda biletele.
EVENIMENTUL se referă la East European Comic Con 2025 ce va avea loc la Romexpo în perioada 25-27 aprilie. De asemenea, prescurtat ca EECC.
CLIENTUL este persoana care a cumpărat biletele și deține dovada achiziționării biletului.
BILETUL este un document înregistrat fiscal (copie tipărită sau format electronic), care oferă dreptul clientului să primească o brățară de acces.
BRĂȚARA DE ACCES este o dovadă non-fiscală de acces purtată de clienții noștri care permite intrarea și ieșirea din eveniment de un număr nelimitat de ori.
PUNCTUL DE ACCES este situat la intrarea în Pavilionul B3 al Romexpo, unde vor fi scanate biletele de acces ale clienților noștri.
PUNCTELE DE VERIFICARE sunt intrările (B3, B1 și Pavilionul Central) unde voluntarii EVENIMENTULUI verifică brățara de acces a fiecărei persoane care intră.
PUNCTELE DE BILETE sunt puncte în care oamenii pot cumpăra un BILET pentru EVENIMENT.
Prin participarea la evenimentul nostru, veți avea în vedere faptul că în eveniment se vor realiza multe fotografii și materiale videografice de către participanți, expozanți și organizatorii evenimentului. Aveți dreptul la confidențialitatea dvs., iar dacă vă prețuiți confidențialitatea și nu doriți ca fața dvs. să fie în videoclipuri sau imagini, vă rugăm să NU PARTICIPATI la EECC!
Dacă vedeți imagini online care doriți să nu fie publicate, vă rugăm să ne contactați. Putem șterge doar fotografiile publicate de noi.
Drepturile cumpărătorului și deținătorului de bilete
Vă rugăm să păstrați e-mailul, extrasul bancar sau bonul fiscal biletelor cumpărate. Cu excepția cazului în care puteți furniza dovada achiziționării biletelor, dvs., un membru al familiei sau un prieten, nu avem obligația de a vă asista în niciun fel. Dacă vindeți biletul, vă pierdeți drepturile. Biletele sunt supuse taxelor în conformitate cu legislația din România. Cu excepția cazului în care aveți un contract cu noi care vă permite să vindeți biletele noastre, acestea nu pot fi revândute.
În calitate de cumpărător de bilete, dețineți dreptul de a depune reclamație pentru toate biletele cumpărate! Dacă nu sunteți cumpărătorul, ci deținătorul biletului, trebuie să solicitați cumpărătorului să formuleze o reclamație cu dovada achiziționării biletelor! Pe toate biletele electronice este afișat numele cumpărătorului, cumpărătorul fiind clientul nostru și care deține dreptul la a depune reclamații.
Biletele electronice / biletele sunt nerambursabile și nu se pot repune în vânzare de către cumpărător!
Biletele electronice nu sunt rambursabile și nu le puteți revinde. Înțelegem că, uneori, se pot întâmpla lucruri neplanificate, dar întrucât riscul de fraudă este prea mare, ne rezervăm dreptul de a anula orice bilet care este prezent pe platforme precum OLX, lajumatate, publi24, viagogo, okazii sau orice alt site web. Pentru mai multe detalii, vă rugăm să citiți declarația de pe spatele biletului.
Biletele pentru evenimente sau concerte nu fac obiectul politicii de returnare a garanției UE de 14 zile!
Când cumpărați online, aveți dreptul general de a anula fără a fi nevoie să oferiți un motiv în conformitate cu Directiva privind drepturile consumatorilor 2011/83/UE (CRD). Cu toate acestea, acest drept de retragere (cunoscut sub denumirea de perioada de reflecție de 14 zile) nu se aplică anumitor activități de agrement care au loc la o anumită dată sau perioadă de performanță. Aceasta include vânzarea de bilete pentru evenimente.
Nu aveți dreptul la o rambursare dacă vă răzgândiți cu privire la participarea la eveniment sau nu mai puteți ajunge. Dreptul dumneavoastră de anulare depinde de politica de anulare a comerciantului. Verificați termenii și condițiile contractului și urmați procedura de anulare (dacă există).
Pot exista restricții cu privire la posibilitatea de a revinde biletul altcuiva. Biletul poate fi supus unor condiții în care să nu poată fi transferat altcuiva și să poată fi folosit doar de persoana al cărei nume este afișat pe bilet. Anumite platforme oficiale de bilete au sisteme de schimb fan-to-fan sau parteneriate cu alte piețe de bilete online. Verificați site-ul web al vânzătorului de bilete pentru termenii și condițiile de revânzare.
Biletele electronice sunt trimise prin e-mail (nu-mi găsesc biletul electronic în e-mail)
Biletele electronice sunt trimise în format PDF pe email. Biletele electronice trebuie sa fie deschise pe telefonul mobil sau să le imprimați și să le aduceți cu dvs. la eveniment. Majoritatea clienților noștri își primesc biletele PDF în 3-5 minute dacă plata este finalizată cu succes. Dacă biletul dumneavoastră nu a sosit nici după 24 de ore de la plasarea comenzii, vă rugăm să contactați echipa Entertix la [email protected] sau la telefon +4 0748-110-111. De cele mai multe ori, acest lucru se întâmplă când adresa de e-mail este introdusă greșit în momentul plasării comenzii sau e-mailul este clasificat ca spam/junk.
Bilete de Acces General
UN Bilet de acces general poate fi folosit de o singură persoană pentru O ZI, cu excepția cazului în care este un bilet de 3 zile, atunci poate fi folosit de O singură persoană pentru a primi o brățară de acces pentru toate cele 3 zile. Biletele sunt marcate cu ziua și, indiferent de orele marcate, pot fi folosite pentru: vineri 15:00-20:00 (25 aprilie). Sâmbătă 10:00-20:00 (26 aprilie). Duminică 10:00-19:00 (27 aprilie). ABONAMENTUL sau BILETUL DE 3 ZILE, poate fi folosit pentru toate cele 3 zile ale evenimentului.
Biletele de Acces general vă oferă acces la perimetrul evenimentului nostru, inclusiv acces la Paneluri (Întrebări și răspunsuri / Discuții) cu actorul prezent la eveniment. Totuși, accesul într-o zonă este supus regulilor și regulamentelor evenimentului și legii statului român. Uneori, anumite zone pot deveni foarte aglomerate, ceea ce ne-ar impune să limităm accesul celor deja prezenți în acea zonă. Prin achiziționarea unui bilet la eveniment, sunteți de acord cu cele menționate.
Brățara de acces și bilete de acces general
Un Bilet de Acces General vă oferă O Brățară de Acces care vă acordă acces la eveniment pe durata întregului program al zilei respective (dacă dețineți abonament, atunci pentru cele 3 zile). Aveți grijă de brățară, nu o tăiați, nu o scoateți de pe mână. Scoaterea brățării va însemna pierderea dreptului de acces la eveniment. Dacă o persoană decide să părăsească zona evenimentului, nu se va putea întoarce cu biletul folosit.
Bilete pentru copii și acces general
Copiii sub 6 ani au acces gratuit conform următoarei reguli: 1 Copil + 1 Adult deținător de Bilet de Acces General / 2 Copii + 2 Adulți deținători de Bilet de Acces General. În acest caz, copilul primește o brățară dacă părintele îi permite. Copiii sub 4 ani nu sunt obligați să poarte brățara.
Evenimentul va avea anumite zone care nu sunt potrivite pentru copii, așa că orice persoană sub 14 ani ar trebui să fie însoțită de un adult. Recomandăm cu căldură părinților să participe la eveniment împreună cu copiii lor; putând fi distractiv pentru toată lumea, indiferent de vârstă.
TOȚI COPIII SUB 14 ANI TREBUIE ÎNSOȚIȚI ÎN ORICE MOMENT DE UN ADULT SAU DE UN PĂRINTE. East European Comic Con nu are nicio responsabilitate în cazul în care copilul a suferit vreo vătămare. Fiți conștienți de faptul ca EECC este un eveniment aglomerat!
Persoane cu dizabilități și bilete de acces general
O persoană cu dizabilități are acces gratuit la eveniment, doar pentru o zi (vineri sau duminică), dacă prezintă un Card European de Dizabilități și trimite în prealabil un e-mail ([email protected]) prin care solicită accesul gratuit pentru una din cele două zile. Emai-lul cu solicitarea trebuie trimis cu cel puțin 30 de zile înainte de eveniment!
Atenție! Termenul limită pentru a trimite email-ul cu solicitarea zilei gratuite la eveniment pentru persoana cu dizabilitate este de 30 de zile înainte de eveniment.
Accesul cu animale este interzis la Comic Con!
Accesul cu Animale de companie este interzis la eveniment cu excepția cazului câinilor de asistență dresați.
*Un câine de asistență este un câine antrenat să ajute sau să asiste o persoană cu dizabilități.
Biletele de acces general NU INCLUD sesiunile de Autografe și Photo Op
Biletele cu Autografe sau Photo OP NU INCLUD Biletele de acces general. Biletele cu Autografe și Photo OP sunt un serviciu suplimentar pentru cei care participă la EECC și au cumpărat sau dețin un Bilet de Acces General.
Biletele cu Autograf sau Photo Op trebuie achiziționate ca bilete suplimentare online. Se pot cumpăra doar online, pentru a facilita rambursarea în cazul în care este necesară o astfel de situație. Biletele Acces General sunt disponibile în magazinele Carturesti, Entertix, și pe site-ul nostru sau la eveniment, la punctul de bilete.
Achiziționarea biletelor de Autografe și Photo Op
Da, puteți cumpăra bilete Photo Op și de Autografe înainte de a cumpăra un bilet de acces general, dar aveți nevoie de un bilet de acces general pentru a utiliza biletele Photo Op și Autografe. Nu vă putem garanta că veți găsi un bilet de acces general pentru sesiunea și ziua exactă la care doriți să participați dacă nu îl cumpărați cât mai curând posibil. Asigurați-vă în ce zi și în ce sesiune un invitat oferă sesiuni foto/autografe înainte de a cumpăra biletele de intrare.
Numărul de persoane într-un Photo Op
La cererea invitaților noștri, limităm numărul de persoane dintr-o fotografie cu un actor la patru. NU facem excepții de la această regulă. Un bilet de Photo Op oferă unei singure persoane acces la sesiunea de Photo Op. Pentru patru participanți, veți avea nevoie de patru bilete pentru sesiunea de Photo Op. Un copil sub 6 ani poate face poza împreună cu un adult care deține bilet de Photo Op.
Repetarea sesiunii de Photo Op
Vă rugăm să nu purtați ochelari, deoarece uneori va apărea efect de strălucire. Reluările sunt posibile numai dacă sesiunile de Photo Op ale actorului nu au fost epuizate.
>>>>>>>>>>>> MAI MULTE INFORMAȚII DESPRE FOTOGRAFII ȘI AUTOGRAFE.
POLITICA DE HĂRȚUIRE
Avem toleranță zero față de orice formă de rasism, hărțuire sau agresiune! Toleranța, acceptarea diferențelor și includerea tuturor este baza noastră fundamentală!
Dacă doriți să interacționați cu oricare dintre vizitatorii sau invitații evenimentului nostru, vă rugăm să cereți permisiunea. Dacă doriți să faceți o poză cu o persoană costumată, vă rugăm să cereți permisiunea.
Orice act de agresiune sau hărțuire va duce la pierderea accesului la eveniment. Dacă sunteți martor la un astfel de incident, vă rugăm să luați atitudine și să informați, de asemenea, securitatea și personalul nostru!
Toate actele de hărțuire vor necesita partea vătămată/hărțuită să depună o plângere oficială la poliție!
Sub nicio formă nu este permis niciun costum sau semn de ură, rasism. În cazul în care observați un astfel de costum sau semn, VĂ RUGĂM CONTACTAȚI IMEDIAT UN MEMBRU AL PERSONALULUI SAU POLIȚIA. Membrii personalului pot fi identificați prin ecuson pe care au scris „STAFF”.
Politica privind armele
Este interzisă purtarea sau folosirea armelor sau a replicilor în interiorul și exteriorul sălilor decât dacă acestea sunt contondente și nemetalice. Orice utilizare care provoacă daune cuiva sau oricărui obiect va fi responsabilitatea dumneavoastră și veți fi pedepsit conform legii din România.
Cu alte cuvinte, păstrați-vă săbiile și cuțitele în teaca lor sau orice alte obiecte ascuțite departe de oameni. SuperParamedicii care vor fi prezenți la Comic-Con își pot folosi puterea de vindecare, dar câteodată, nu sunt atât de rapizi.
FĂRĂ SĂBII DE METAL SAU ARME MEDIEVALE! NU SUNT PERMISE BÂTELE DE BASEBALL, NU SUNT PERMISE CUȚITE, SAU OBIECTE ASCUȚITE! NU SUNT PERMISE PISTOALELE ȘI PUȘTILE, FĂCÂND EXCEPȚIE MODELELE CARE NU SUNT REPLICI FIDELE! FĂRĂ MODELE AIRSOFT!!! VĂ RUGĂM SĂ FIȚI CONȘTIENT CĂ ARMA VOASTRĂ POATE FI CONFISCATĂ.
Orice armă purtată de oricine în zona de autografe, photo op sau panouri va fi confiscată de serviciile de securitate. Toate celelalte arme vândute în interiorul festivalului trebuie păstrate în cutiile lor!
Prim ajutor
În cazul în care cineva are senzația de leșin sau se rănește, contactați Paramedicii aflați în afara și în interiorul Sălii B1 sau serviciul medical la 112!
Obiecte pierdute
În timpul evenimentului, obiectele găsite sunt aduse înapoi la biroul de informații (INFO POINTS) unde se păstrează până la sfârșitul evenimentului. Dacă găsim obiectele pierdute, le vom păstra până după eveniment, pentru a vă permite să le recuperați.
Trebuie doar să ne trimiteți un e-mail (contact [at] comic-con.ro) cu o descriere precisă care să ne permită să identificăm obiectul pe care l-ați pierdut. Iar mai apoi revenim către dvs.
Dacă articolele sunt încă nerevendicate, la 3-4 săptămâni de la eveniment, vom posta o poză cu ele pe pagina noastră de Facebook. După 3 luni, toate obiectele pierdute și găsite vor fi distruse/reciclate sau aruncate la gunoi.
Vestiare de cosplay (TBA)
Vom oferi vestiare dedicate doar cosplayerilor care fac parte din concursurile de cosplay EECC de pe scenă.
ATUNCI CÂND VĂ AFLAȚI ÎN ZONA DE VESTIARE, ESTE OBLIGATORIU SĂ PĂSTRAȚI LINIȘTEA, DEOARECE ACESTEA SE AFLĂ ÎN APROPIEREA SCENEI PRINCIPALE!
Metode de plată
Numerar – Moneda românească este LEI (RON), cursul mediu de schimb ar trebui să fie de 1 Euro pentru 5 RON și 1 USD pentru 4,7~ RON. Vă rugăm să vă asigurați că aveți banii schimbați în LEI (RON), deoarece foarte puțini expozanți vor accepta USD și Euro. Înainte de a ajunge la casele de marcat, pentru a economisi timp, vă rugăm să pregătiți suma exactă.
CARDURI DE CREDIT – Deși încurajăm expozanții să aibă POS pentru opțiunea plății cu cardul, nu toți expozanții vor avea o astfel de metodă de plată. Uneori, POS-ul nu se conectează la rețea, așa că vă rugăm să fiți conștienți de acest lucru înainte de eveniment.
Bancomate
Bancomatele NU sunt disponibile la locație, DOAR în apropiere. Veți găsi bancomate într-un interval de 10-20 de minute de mers pe jos.. ASIGURAȚI-VĂ CĂ VIZITAȚI UNUL ÎNAINTE DE A INTRA LA EVENIMENT.
Zona de mâncare și băuturi și relaxare (Romexpo Exterior)
Ne-am concentrat pe crearea unui loc sigur unde puteți încerca cea mai bună mâncare, „StreetFood Heroes”. Toate celelalte locuri din apropierea Platformelor Romexpo sau din afara nu sunt sub contract cu EECC. Nu uitați să beți apă în mod regulat, deoarece este foarte cald, atât în rândurile de așteptare, cât și în sălile de convenții.
Romexpo (Locatie)
Pavilionul B3: este pentru intrare și toalete.
Pavilionul B1: este pentru expozanți, zona de jocuri, zona actorilor și zona japoneză.
Pavilionul Central (A) este zona în care se află Scena Principală.
Scena principală va găzdui concursuri de cosplay, precum și actorii voștri preferați de pe internet (animatori, vloggeri, comedianți, cosplayeri etc.) și locul unde puteți vedea cele mai recente trailere de filme în exclusivitate aduse de cele mai mari studiouri de film din lume (Marvel, Disney, Sony, Universal, Paramount și MGM). Aici veți participa și la faimoasele Paneluri (Întrebări și răspunsuri) cu actorii și artiștii care participă la EECC.
Zona Actorilor este locul în care vă puteți întâlni cu actorii dacă ați cumpărat un bilet suplimentar (Bilet actor). Puteți să vorbiți cu aceștia (la sesiunea de autografe), sau să participați la sesiunea de Photo Ops alături de actor sau să obțineți un autograf personalizat semnat de actori doar pentru dvs.
Zona de Expozanți și Sponsori este locul de unde vă puteți cumpăra benzi desenate, figurine, tricouri, cărți și multe alte chestii de geek, puteți întâlni artiștii pe Aleea Artiștilor și, mai important, să te bucuri de Zona HBO Max.
Zona de jocuri va fi plină de jocuri și noutăți de echipamente de gaming de la cele mai mari companii precum (LISTA 2019): Omen by HP, Aorus, Asus, Acer, Lenovo, LG, eMAG, Ubisoft, Dell, PC Garage, TP-Link, Trust Gaming, HyperX, Hama, RGDA, Orange, Playstation, Nintendo și multe altele.