Regulament

Vă rugăm să citiți complet site-ul evenimentului înainte de a vă comanda biletele.

EVENIMENTUL este denumit Comic Con 2025 din Europa de Est la Romexpo în perioada 25-27 aprilie. De asemenea, prescurtat ca EECC.

CLIENTUL este persoana care a cumpărat biletele și are dovada că le-a cumpărat.

BILETUL este o hârtie înregistrată fiscal (copie tipărită sau eticheta), care dă dreptul clientului de a primi o brățară de acces.

BĂRĂTA DE ACCES este o dovadă non-fiscală de acces purtată de clienții noștri pentru a intra și a ieși din evenimentul nostru de un număr nelimitat de ori.

PUNCTUL DE ACCES se află la intrarea în Pavilionul B3 Romexpo, iar toți clienții noștri li se vor scana biletele.

PUNCTELE DE VERIFICARE sunt intrările (B3, B1 și Pavilionul Central) unde voluntarii EVENIMENTULUI verifică brățara de acces a fiecărei persoane care intră.

PUNCTELE DE BILET sunt puncte de unde oamenii pot cumpăra un BILET pentru EVENIMENT.

Prin participarea la evenimentul nostru, sunteți conștient de faptul că evenimentul are o cantitate imensă de fotografii și videoclipuri realizate de participanți, organizatori sau expozanți. Aveți dreptul la confidențialitatea dvs., iar dacă vă prețuiți confidențialitatea și nu doriți ca fața dvs. să fie în videoclipuri sau imagini, vă rugăm să NU PARTICIPATI la EECC!

Dacă vedeți fotografii online pe care nu doriți să rămâneți acolo, vă rugăm să cereți entității să ștergă imaginea. Putem șterge doar fotografiile publicate de noi.

Prin cumpărarea unui bilet la Comic Con din Europa de Est / Transylvania Comic Con sau alte evenimente Comic Con din România, sunteți de acord cu regulile și regulamentele de mai jos, dar aveți și dreptul de a fi servit și tratat cu respect.

Vă rugăm să păstrați e-mailul, extrasul bancar sau chitanța biletelor cumpărate. Cu excepția cazului în care puteți furniza dovada achiziționării biletelor, dvs., un membru al familiei sau un prieten, nu avem obligația de a vă asista în niciun fel. Dacă vă vindeți biletul, vă pierdeți drepturile. Biletele din România au taxe. Cu excepția cazului în care aveți un contract cu noi care vă permite să vindeți biletele noastre, acestea nu pot fi revândute.

În calitate de cumpărător de bilete, deții dreptul de reclamație pentru toate biletele cumpărate! Dacă nu sunteți cumpărătorul, ci deținătorul biletului, trebuie să solicitați cumpărătorului să formuleze o reclamație cu dovada achiziției biletelor pentru bilet! Toate eTicket-urile au pe ele numele cumpărătorului, cumpărătorul este clientul nostru și deține drepturile la reclamații.

Biletele electronice nu sunt rambursabile și nu le puteți revinde. Înțelegem că, uneori, se întâmplă lucruri neplanificate, dar întrucât riscul de fraudă este prea mare, ne rezervăm dreptul de a anula orice bilet care este prezent pe platforme precum OLX, lajumatate, publi24, viagogo, okazii sau orice alt site web. Citiți declinarea răspunderii de pe bilet pentru mai multe.

Biletele pentru evenimente sau concerte nu fac obiectul politicii de returnare a garanției UE de 14 zile!

Când cumpărați online, aveți dreptul general de a anula fără a fi nevoie să oferiți un motiv în conformitate cu Directiva privind drepturile consumatorilor 2011/83/UE (CRD). Cu toate acestea, acest drept de retragere (cunoscut sub denumirea de perioada de reflecție de 14 zile) nu se aplică anumitor activități de agrement care au loc la o anumită dată sau perioadă de performanță. Aceasta include vânzarea de bilete pentru evenimente.

Nu aveți dreptul la o rambursare dacă vă răzgândiți cu privire la participarea la eveniment sau nu mai puteți merge. Dreptul dumneavoastră de anulare depinde de politica de anulare a comerciantului. Verificați termenii și condițiile contractului și urmați procedura de anulare (dacă există).

Pot exista restricții cu privire la posibilitatea de a revinde biletul altcuiva. Biletul poate fi supus unor condiții în care să nu poată fi transferat altcuiva și să poată fi folosit doar de persoana al cărei nume este pe el. Unii vânzători oficiali de bilete au sisteme de schimb fan-to-fan sau parteneriate cu alte piețe de bilete online. Verificați site-ul web al vânzătorului de bilete pentru termenii și condițiile de revânzare.

Biletele electronice vă sunt trimise ca PDF atașat într-un e-mail pe care trebuie să-l fi deschis deja pe mobil sau să le imprimați și să le aduceți cu dvs., la eveniment. Majoritatea clienților noștri își primesc biletele PDF în 3-5 minute dacă plata este finalizată. Dacă biletul dvs. nu a sosit nici după 24 de ore de la plasarea comenzii, vă rugăm să contactați echipa Entertix la [email protected] sau la telefon +4 0748-110-111. De cele mai multe ori, acest lucru se datorează faptului că clienții au scris greșit e-mailul sau ca e-mailul este clasificat ca spam/junk.

UN Bilet de acces general poate fi folosit de o singură persoană pentru O ZI, cu excepția cazului în care este un bilet de 3 zile, atunci poate fi folosit de O singură persoană pentru a primi o brățară de acces pentru toate cele 3 zile. Biletele sunt marcate cu ziua și, indiferent de orele marcate, acestea pot fi folosite pentru: vineri 15:00-20:00 (25 aprilie). Sâmbătă 10:00-20:00 (26 aprilie). Duminică 10:00-19:00 (27 aprilie). ABONAMENT sau BILET DE 3 ZILE, poate fi folosit pentru toate cele 3 zile ale evenimentului.

Biletele de acces general vă oferă acces la perimetrul evenimentului nostru, inclusiv acces la panourile (Întrebări și răspunsuri / Discuții) cu actorul prezent la eveniment. Totuși, accesul într-o zonă este supus regulilor și regulamentelor evenimentului și Legii române. Uneori, unele zone pot deveni foarte aglomerate, ceea ce ne-ar impune să limităm accesul celor deja prezenți în acea zonă. Cumpărarea unui bilet înseamnă și că sunteți de acord cu acest lucru!

UN Bilet de acces general vă oferă O brățară de acces și vă va acorda acces la eveniment pe durata întregului program al zilei respective (dacă trec 3 zile, atunci 3 zile). Ai grijă de el, nu-l tăiați, nu-l scoateți. Scoaterea acestuia va însemna pierderea dreptului de acces la eveniment. Dacă o persoană decide să părăsească zona evenimentului, nu se va putea întoarce cu biletul folosit.

Copiii sub 6 ani au acces gratuit în conformitate cu următoarea regulă: 1 Copil + 1 Adult deținător de Ticket Acces General / 2 Copii + 2 Adulti deținător de Ticket Acces General. În acest caz, el primește o brățară dacă părintele îi permite. Copiii sub 4 ani nu sunt obligați să poarte brățara.

Festivalul va avea unele zone care nu sunt potrivite pentru copii, așa că orice persoană sub 14 ani ar trebui să fie însoțită de un adult. Recomandăm cu căldură părinților să participe la eveniment împreună cu copiii lor; la urma urmei, poate fi distractiv pentru toată lumea, indiferent de vârstă.

TOȚI COPIIII SUB 14 ANI TREBUIE ÎNSOȘIȚI ÎN TOATE MOMENT DE UN ADULT MAJOR SAU DE UN PĂRINTE. Comic Con-ul din Europa de Est nu are nicio responsabilitate în cazul în care copilul a suferit vreun rău. Fiți conștienți de EECC este un eveniment aglomerat!

O persoană cu dizabilități are acces gratuit la eveniment, doar o zi (vineri sau duminică), dacă prezintă un card european de handicap sau dacă trimite pe e-mailul nostru (contact [at] comic-con.ro) documentația trebuie trimisă cu cel puțin 30 de zile înainte de eveniment.

Termenul limită pentru depunerea unei intrări fără handicap 30 de zile înainte de eveniment.

Animalele de companie (Animale) sunt interzise la eveniment cu excepția cazului în care sunt câini de asistență dresați.

*Un câine de asistență este un câine antrenat să ajute sau să asiste o persoană cu dizabilități.

Biletele de autografe sau de operațiuni foto NU INCLUD Biletele de acces general
Biletele Photo Op și Autograph reprezintă un serviciu suplimentar pentru cei care participă la EECC și au cumpărat sau dețin un Bilet de Acces General.

Biletele cu autograf sau Photo Op trebuie achiziționate ca bilete suplimentare online. Le vindem doar online, pentru a facilita rambursarea în cazul în care este necesară o astfel de rambursare. Biletele Acces General sunt disponibile in magazinele Carturesti, Entertix, si pe site-ul nostru sau la eveniment, la punctul EECC Ticket.

Da, puteți cumpăra bilete Photo Op și Autograph înainte de a cumpăra un bilet de acces general, dar aveți nevoie de un bilet de acces general pentru a utiliza biletele Photo Op și Autograph. Nu vă putem garanta că veți găsi un bilet de acces general, pentru sesiunea și ziua exactă la care doriți să participați dacă nu îl cumpărați cât mai curând posibil. Asigurați-vă de în ce zi și sesiune un invitat face operații foto/autografe înainte de a vă cumpăra biletele de intrare.
La cererea vedetelor noastre, limităm la patru numărul de persoane dintr-o poză cu un actor. NU facem excepții de la această regulă. O singură persoană poate participa la o operațiune foto la prețul unui bilet pentru o operație foto. Pentru patru clienți, veți avea nevoie de patru bilete pentru operații foto. Un copil sub 6 ani poate face poza împreună cu un adult deținător al unui bilet de operație foto.

Vă rugăm să nu purtați ochelari, deoarece uneori va apărea efect de strălucire. Reluările sunt posibile numai dacă sesiunile de operații foto ale actorului nu sunt epuizate.

>>>>>>>>>>>> MAI MULTE INFORMAȚII DESPRE FOTOGRAFII ȘI AUTOGRAFE.

Avem toleranță zero față de orice formă de rasism, hărțuire sau agresiune! Toleranța, acceptarea diferențelor și includerea tuturor este baza noastră principală!

Dacă doriți să interacționați cu oricare dintre vizitatorii sau invitații evenimentului nostru, vă rugăm să cereți permisiunea. Dacă doriți să faceți o poză cu o persoană în costum, vă rugăm să cereți permisiunea.

Orice act de agresiune sau hărțuire va duce la pierderea accesului la eveniment. Dacă sunteți martor la un astfel de act răutăcios, vă rugăm să luați atitudine și să informați, de asemenea, securitatea și personalul nostru!

Toate actele de hărțuire vor necesita partea vătămată/hărțuită să depună o plângere oficială la poliție!

În niciun caz nu este permis niciun costum sau semn de ură, rasism. În cazul în care observați un astfel de costum sau semn, VĂ RUGĂM CONTACTAȚI IMMEDIAT UN MEMBRU AL PERSONALULUI SAU POLIȚIA. Membrii personalului pot fi identificați prin ecusonul care are scris „STAFF” pe ea.

Este interzisă purtarea sau folosirea armelor sau a replicilor în interiorul și exteriorul sălilor decât dacă acestea sunt contondente și nemetalice. Orice utilizare care provoacă daune cuiva sau oricărui obiect va fi responsabilitatea dumneavoastră și veți fi pedepsit conform Legilor Române.

Cu alte cuvinte, păstrați-vă săbiile și cuțitele în teaca lor sau orice alte obiecte ascuțite departe de oameni. SuperParamedicii care vor fi prezenți la Comic-Con își pot folosi puterea de vindecare, dar uneori pur și simplu nu sunt suficient de rapizi.

FĂRĂ SĂBII DE METAL SAU ARME MEDIVALE! NU SUNT PERMISE BATELE DE BASEBALL, NU SUNT PERMISE CUITITE, NU OBIECTE ASCUITE! NU SUNT PERMISE PISTELE ȘI PUȘTILE DACĂ CUM SUNT O REPLICĂ DE PLASTIC NON-1:1! FĂRĂ MODELE AIRSOFT!!! VĂ RUGĂM SĂ FIȚI CONștiENT DE CĂ PURMA VOASTRA POATE FI CONFISCĂ.

Orice armă purtată de oricine în zona de autografe, operațiuni foto sau panouri va fi confiscată de serviciile de securitate. Toate celelalte arme vândute în interiorul festivalului trebuie păstrate în cutiile lor!

În cazul în care cineva se simte leșin sau se rănește, contactați Paramedicii aflați în afara și în interiorul Sălii B1 sau serviciul medical la 112!

În timpul festivalului, obiectele găsite sunt aduse înapoi la biroul de informații (INFO POINTS) care le păstrează până la sfârșitul festivalului. Dacă găsim obiectele pierdute, le vom păstra până după eveniment, pentru a vă permite să le recuperați.

Trebuie doar să ne trimiteți un e-mail (contact [la] comic-con.ro) cu o descriere precisă care să ne permită să identificăm obiectul pe care l-ați pierdut. Atunci vom reveni la tine.

Dacă articolele sunt încă nerevendicate, la 3-4 săptămâni de la eveniment, vom posta o poză cu ele pe Facebook. După 3 luni toate pierdute și amp; Găsit va fi distrus/reciclat sau aruncat la gunoi.

Vom oferi doar vestiare dedicate pentru cosplayerii care fac parte din concursurile de cosplay EECC de pe scenă.

ÎN CÂT timp vă aflați în ZONA DE SCHIMBARE, TREBUIE SĂ FIȚI TĂCIT, deoarece ESTE APROAPE DE ETAPA PRINCIPALA.

CASH – Moneda românească este LEI (RON), cursul mediu de schimb ar trebui să fie de 1 Euro pentru 5 RON și 1 USD pentru 4,7~ RON. Vă rugăm să vă asigurați că vă schimbați banii în LEI (RON), deoarece foarte puțini expozanți vor accepta USD și Euro. Înainte de a ajunge la registre, pentru a economisi timp, vă rugăm să pregătiți modificarea exactă.

CARDURI DE CREDIT – Deși încurajăm expozanții să aibă POS pentru opțiunea Card, nu toți expozanții pot avea un astfel de mijloc de plată. Uneori, POS-ul nu se conectează la rețea, așa că vă rugăm să fiți conștienți de acest lucru înainte de eveniment.

ATM-urile NU sunt disponibile la locație, DOAR în apropiere. Într-un interval de 10-20 de minute de mers pe jos, veți găsi bancomate. Asigurați-vă că VIZITAȚI UNUL ÎNAINTE DE A INTRA LA EVENIMENT.
Ne-am concentrat pe crearea unui loc sigur unde puteți încerca cea mai bună mâncare, „StreetFood Heroes”. Toate celelalte locuri din apropierea Platformelor Romexpo sau din afara nu sunt sub contract cu EECC. Nu uitați să beți apă în mod regulat, deoarece este foarte cald, atât în ​​rândurile de așteptare, cât și în sălile de convenții.

Pavilionul B3: este pentru intrare și toalete.
Pavilionul B1: este pentru expozanți, zona de jocuri, zona actorilor și zona Japoniei.
Central Pavelion(A) este casa Scenei Principale.

Scena principală va găzdui concursuri de cosplay, precum și celebritățile tale preferate de pe internet (animatori, vloggeri, comedianți, cosplayeri etc.) și vezi cele mai recente trailere de filme și exclusivitate aduse de cele mai mari studiouri de film din lume (Marvel, Disney, Sony, Universal, Paramount și MGM). Aici veți participa la celebrele Paneluri (Întrebări și răspunsuri) cu actorii și artiștii care participă la EECC.

Zona Actorilor este locul în care vă puteți întâlni cu actorii dacă ați cumpărat un bilet suplimentar (Bilet actor). Poți să vorbești cu ei (la autografe) DAR PURTAT MASTĂ, sau să faci o poză în zona Photo Ops alături de actor sau să obții un autograf personalizat semnat de actori doar pentru tine.

Furnizorii & Zona de sponsori este locul de unde vă puteți cumpăra benzi desenate, figurine, tricouri, cărți și multe alte chestii tocilar, puteți întâlni artiștii pe Aleea Artiștilor și, mai important, vă puteți bucura de Zona HBO Max.

Zona de jocuri va fi plină de jocuri și noutăți de echipamente de gaming de la cele mai mari companii precum (LISTA 2019): Omen by HP, Aorus, Asus, Acer, Lenovo, LG, eMAG, Ubisoft, Dell, PC Garage, TP-Link, Trust Gaming, HyperX, Hama, RGDA, Orange, Playstation, Nintendo și multe altele.