Reguli pentru Achiziționarea și Folosirea Serviciilor pentru Actori

Condiții Generale:

  • Biletul de Acces General este OBLIGATORIU: Un bilet de acces general pentru evenimentul East European Comic Con din ziua 13 și/sau 14 Septembrie este obligatoriu pentru a accesa evenimentul, înainte de a achiziționa un serviciu pentru un actor (Photo Op/Autograph/Selfie).
  • Respectarea Programului: Dacă ai ales un interval orar pentru sesiunile de foto/autograf atunci când ai cumpărat serviciul, iar acesta este menționat pe confirmarea serviciului achiziționat, trebuie să fii acolo la începutul orei menționate. Întârzierea duce la pierderea folosirii serviciului fără posibilitatea de a obține rambursare. (Ex. 13:00-13:30, trebuie sa te prezinți la 12:58)
  • Punctualitate: Asigură-te că ajungi cu 2-5 minute înainte de ora programată pentru orice sesiune. Întârzierea va duce la pierderea/renunțarea serviciului.
  • Când nu mai sunt persoane la coadă sesiunea se încheie: Sesiunile cu actorii vor continua doar cât timp există persoane la coadă. Dacă nu mai sunt persoane la coadă, sesiunea se va încheia.
  • Serviciile pentru actori NU Sunt Rambursabile: Serviciile nu sunt rambursabile înainte de eveniment sau dacă ratezi sesiunea programată.
  • Modificări de Program: Evenimentul își rezervă dreptul de a modifica programul actorului numai dacă este absolut necesar. Actualizările vor fi postate pe site-ul oficial, pe rețelele sociale și, posibil, trimise prin email celor afectați.
  • În caz de anulare a actorului: Dacă actorul anulează din cauza unei probleme de sănătate, a unui caz de forță majoră sau a unor angajamente profesionale (filmari), se va oferi o rambursare completă numai pentru serviciul de actor achizitionat.

Drepturile Actorului:

  • Refuzul Cererilor Inadecvate: Actorii pot refuza să semneze materiale controversate sau să participe la fotografii inadecvate.

  • Interacțiuni Fizice: Nu sunt permise interacțiuni fizice inadecvate (ex: îmbrățișări, săruturi sau alte cereri personale). Deși actorii pot alege să interacționeze fizic prin strângeri de mână sau îmbrățișări, actorii au dreptul de a refuza orice cerere care le creează disconfort sau care le încalcă limitele personale. Te rugăm să respecți confortul și spațiul personal al actorului. Oricare cerere considerată inadecvată de către actor sau personal va duce la eliminarea din zonă.

  • Acordul de a Respecta Reguli: Prin achiziționarea unui serviciu, te angajezi să urmezi toate condițiile menționate în aceste reguli.

Sesiunile de Poze/Foto (Photo Ops)

Cum Funcționează:

  • Serviciul Photo Op: Un serviciu pentru sesiunea Photo OP îți oferă o fotografie realizată de un fotograf profesionist cu actorul, la ora programată. (Verifică programul!)
  • Validarea Serviciului: Trebuie să arăți confirmarea achizitionarii serviciului tău în zona actorului. După ce codul aferent serviciului este scanat și validat, vei primi un tichet fizic pe care îl vei înmâna înainte de a face fotografia.
  • Imprimarea Fotografiei: Vei primi fotografia tipărită la aproximativ o oră după sesiune la standul alăturat. Fotografia digitală va fi postată pe pagina de Facebook EECC în termen de 48-72 de ore de la momentul realizării acesteia.
  • Fără Telefoane sau Aparate Foto/Video Personale: Nu sunt permise camere personale sau telefoane pentru fotografii sau video în timpul sesiunii Photo Op.

Reguli:

  • Pregătire Prealabilă: Îndepărtează orice obiecte personale (ochelari, genți, jachete etc.) înainte de a intra în cabina foto.
  • Scanarea Serviciului: Trebuie să scanezi codul aferent serviciului la intrare la coadă. Vei primi un tichet fizic pe care îl predai când intri să faci poza.
  • Fotografii de Grup: Dacă dorești sa faci o fotografie cu actorul împreună cu o altă persoană, amândoi aveți nevoie un serviciu serviciu achizitionat separat pentru Photo Ops. De asemenea vor fi tipărite două fotografii. Excepție: Copiii sub 7 ani pot fi în fotografie alături de unul dintre părinții/tutorii lor fără a fi necesara achizitionarea unui serviciu suplimentar.
  • Întrebări pentru Actor: Cea mai bună ocazie pentru a pune întrebări actorului este în cadrul Panel-ului/Q&A.

Recomandări:

  • Punctualitate: Ajungeți devreme cu 2-5 minute pentru a evita să ratați sesiunea.
  • Îndepărtează Ochelarii: Ochelarii pot reflecta blițul și pot afecta fotografia.
  • Asistență: Voluntarii vor fi disponibili pentru a te ajuta în zona de Photo Ops dacă ai întrebări.

Autografe / Autograf & Selfie

Cum Funcționează:

  • Serviciul pentru Autograf: Serviciul pentru autograf îți permite să obții un autograf de la actor.
  • Serviciu Autograf & Selfie: Acest serviciu îți oferă atât un autograf cât și să faci un selfie (poză, nu video) cu telefonul, cu actorul.
  • Procesul de Validare al Serviciului: Trebuie să arăți confirmarea serviciului achizitionat în zona actorului. După ce codul aferent serviciului este scanat și validat, vei primi un tichet fizic. Poți alege una dintre fotografiile tipărite cu actorul puse la dispoziție de EECC, te vei pune la coadă, iar când vine rândul tău, vei înmâna tichetul și fotografia/obiectul pentru a fi semnate de actor.

Reguli:

  • Fără Fotografii sau Video în Zona Actorilor: Nu sunt permise fotografii sau video în timpul sesiunii de autograf decât dacă ai achizitionat un serviciu pentru Selfie & Autograf. Acesta îți permite doar să faci selfie-ul pe care l-ai plătit.
  • Un Serviciu pentru Autograf achizitionat = Un Autograf: Dacă dorești mai multe obiecte semnate, trebuie să ai câte un serviciu achizitionat pentru fiecare obiect.
  • Accesul la Coadă: Nu poți aduce un prieten să aștepte la coadă cu tine decât dacă este un copil sau persoana respectivă are nevoi de accesibilitate (de exemplu, persoane cu dizabilități).
  • Discreția Actorului: Actorul poate refuza să semneze obiecte inadecvate sau controversate.
  • Interacțiune Fizică: Actorul poate decide dacă vrea să strângă mâna persoanei sau nu în timpul sesiunii. Te rugăm să nu soliciți interacțiuni fizice neadecvate, inclusiv săruturi. Uneori, actorul poate fi de acord să îmbrățișeze o persoană, dar te rugăm să nu soliciți acest lucru!

Recomandări:

  • Pregătește-te dinainte: Asigură-te că ai obiectele pe care vrei să le semneze pregătite.
  • Asistență Voluntari: Cere ajutor voluntarilor pentru orice întrebare sau solicitări.
  • Respect: Fii respectuos și politicos cu actorii și personalul.

Paneluri (Sesiuni de Q&A)

Cum Funcționează:

  • Formatul Panelului: Panelurile sunt sesiuni de întrebări și răspunsuri cu actorii, moderate de gazda scenei (Host).
  • Durata Panelului: Fiecare panel durează între 40-55 de minute și începe cu o scurtă introducere a invitatului de către Host, urmată de întrebări formulate de către host.
  • Interacțiunea Publicului: După ce gazda (Host) își încheie întrebările, publicul este invitat să se alinieze la microfon pentru a pune întrebări.

Reguli:

  • Întrebări Respectuoase: Pune întrebări respectuoase – evită subiectele conflictuale, politice sau religioase.
  • O Întrebare de Persoană: Acest lucru asigură că toată lumea va avea șansa să pună întrebări în timpul alocat.
  • Fără Fotografii sau Video la Panel: Nu sunt permise fotografii sau video decât dacă gazda a anunțat explicit că acest lucru este permis.
  • Fără Conversații: Te rugăm să nu ai conversații cu prietenii, dar nici cu actorul în timpul panelului. Reține că este vorba de o întrebare de persoană nu o discuție care poate deranja fluxul panelului pentru toți participanții.
  • Fără Interacțiuni Fizice: Interacțiunile fizice precum strângerea mâinii, îmbrățișările solicitate actorului sunt strict interzise din motive de siguranță.

Recomandări:

  • Pune Întrebări Relevante: Pune întrebări relevante carierei actorului și interesante pe care publicul le va aprecia.
  • Dăruirea Cadourilor: Dacă vrei să oferi un cadou actorului, fă acest lucru în timpul sesiunii de autografe, nu în timpul panelului!